Administrator Aplicatii IT, 3+ ani experienta19 Jan 2021

  • Client: Banca Multinationala, Romania
  • Locatie: Zona de Sud, Bucuresti 
  • Durata Contract: Minim 12 luni
  • Nr. Proiect: 021291220 

 

Descrierea Postului

 

General

Cautam un Administrator de Aplicatii IT care sa se alature Echipei de Administrare IT, a clientului nostru, o banca multinationala din top 10 in Romania.

Responsabilitati/Activitati

  • Acordarea de suport tehnic utilizatorilor interni si clientilor bancii
  • Acordarea de suport, ghidaj si expertiza in promovarea in productie a diferitelor proiecte informatice
  • Asigurarea de instalare, configurare, monitorizare si administrare de aplicatii interne ale bancii

Cerinte

Tehnice

  • Minim 3 ani de experienta pe o pozitie similara
  • Experienta de lucru in instalare, configurare, administrare si suport pe aplicatii
  • Experienta in administrare, monitorizare, instalare si depanare IT
  • Experienta in utilizarea tool-urilor de monitorizare servere si aplicatii (ex. CheckMK, BMC Patrol, Microsoft SCOM si Oracle Grid)
  • Experienta cu sisteme de operare de tip Unix (IBM AIX, Sun Solaris), Linux, Microsoft Windows
  • Experienta cu baze de date Microsoft SQL Server, Oracle
  • Experienta in Middleware IBM WebSphere si IBM MQ, Weblogic, Openshift, Docker, API Connect
  • Cunostinte avansate de Shell Scripting (Bash, PowerShell, Batch)
  • Cunostinte de Metodologie ITIL cu focus pe procesele de change management, incident si problem management
  • Cunostinte generale de arhitecturi software si elemente de infrastructura hardware
  • Cunostinte generale de networking

Studii

  • Studii superioare in domeniul IT

Altele

  • Limba engleza la nivel bun – scris si vorbit
  • Spirit de echipa
  • Asimilare rapida de cunostinte
  • Adaptabilitate si disponibilitate in situatii de urgenta
  • Initiativa si proactivitate, analiza si evaluarea informatiilor, capacitatea de a gasi solutii optime
  • Abilitati de comunicare, hotarare si perseverenta in rezolvarea sarcinilor
  • Putere de munca, capacitate de lucru in conditii de stres

Avantaje

  • Experienta pe aplicatii specifice domeniului financiar-bancar
  • Experienta in administrarea mediilor informatice specifice domeniilor de online banking, contact center si de dematerializare documente (ex. Platforma Captiva/ Documentum)
  • Cunostinte avansate de programare Python
  • Cunostinte de Franceza – nivel incepator

Send your CV now, using the form below:

upload cv